Peluang Menjadi Usahawan Prepaid SMS

Dah 5 tahun tak habis-habis lagi
cerita pasal MYMODE & MYeCASH?!!

Ya!! 5 Tahun!Ternyata MYMODE (MYeCASH) ini tidak seperti program keusahawanan yang lain yang hanya hangat-hangat taik ayam. Panas setahun dua, lepas tuh sejuk, senyap, mati tanpa kubur. Sebaliknya kami tetap aktif walaupun selepas 5 tahun.

BERHENTI MEMBACA DAN DELETE EMAIL INI SEKIRANYA
ANDA SALAH SEORANG DARI KATEGORI DIBAWAH:

  • Tiada telefon bimbit
  • Tak mahu menggunakannya telefon bimbit.
  • Tidak guna talian prepaid
  • Selepas hari ini anda takkan topup handphone anda lagi.
  • Semua rakan, saudara dan keluarga anda, tidak menggunakan prepaid & telefon bimbit.
  • Memang tak mahu meperbaiki tahap ekonomi sendiri.

Jika anda bukan dari kategori diatas, saya rasa anda perlu terus membaca...

Anda ingin tahu kenapa kami tak pernah berhenti dari buat MYMODE (Kini lebih dikenali dengan nama MYeCASH)?

  1. Kerana kami tak boleh berhenti dari terus menggunakan talian handphone prabayar kami.
  2. Kerana kami tak boleh berhenti dari terus menambah nilai (topup) prepaid handphone kitorang tiap-tiap bulan.
  3. Kerana adik-beradik kami, saudara-mara kami, kawan-kawan kami, semuanya sama macam kitorang jugak!!

Jadi kenaaaaaaapa kami perlu berhenti dari buat MYMODE? Sedangkan itulah satu-satunya yang membezakan kami dengan anda. Kami guna prepaid dapat jana duit, tetapi anda guna prepaid menghabiskan duit semata-mata.

Tapijual prepaid ni keuntungan nya sangat kecil. Profit margin takat 2%,3%, Jual Rm10, baru berapa posen je dapat. Bila nak kaya?

Senangsaja jawapannya. Bukan sahaja prepaid, malah semua produk yang kecilmarginnya, konsepnya semua sama. Asalkan saja kita mampu create volume jualan yang besar,maka pastilah keuntungannya akan besar juga. Sama juga perihalnya dalamperniagaan prepaid ini. Kalau volume jualan besar, tak kira sekecilmana pun margin, maka keuntungan tetap besar. Bayangkan kalau kitamampu jual RM1 juta sebulan, walaupun profit margin cuma 1% atau cuma0.5% sekalipun, kita dah untung RM5,000. Persoalannya kini bukanlagi bagaimana nak untung besar, tapi bagaimana nak create volume salesyang besar contohnya jual prepaid sampai RM1 juta sebulan. Betul?

Ini lah sebenarnya yang tak bolehdi buat oleh peniaga topup prepaid konvensional kat kedai-kedai telefontuh. Kita semua tahu, untuk create volume jualan yang besar (contoh RM1juta sebulan) bukanlah kerja senang, tapi ianya akan jadi mudah jikadilakukan secara berkumpulan. Bayangkan, jika anda mempunyai 1000cawangan kedai prepaid, sebenarnya memadai 1 kedai menjual RM250 sajadalam seminggu, maka anda telah berjaya mencipta volume jualan sebanyakRM1 juta sebulan. Bagaimana pula jika anda mempunyai 5000 cawangankedai prepaid? hah! Satu cawangan cuma jual RM50 sahaja seminggu punkita dah capai target jualan RM1 juta sebulan. Cuba bagitahu kedaiprepaid mana yang nak jual RM50 seminggu pun susah? Tak kena gaya, kitaguna sendiri pun dah lebih dari RM50. Secara teori, Ini beerti TANPAMENJUAL SEKALIPUN kita boleh menikmati ganjaran hasil dari penjualanproduk prepaid bernilai RM1 juta sebulan. Betul? So kini,persoalannya bukan lagi bagaimana nak jual RM1 juta sebulan, tetapibagaimana nak mempunyai 5000 cawangan kedai prepaid!

Sebenarnyaini memang mustahil untuk dilakukan oleh peniaga prepaid secarakonvensional (cara biasa) diluar sana. Jangankan 5000 cawangan, nakbuka 2 cawangan pun belum tentu lagi. Nak cari lokasi kedai yangstrategik lah, nak cari pekerja, nak make sure modal semua cukup dansebagainya. Tapi di MYeCASH? Cukup senang! Dengan hanyamemperkenalkan sistem MYMODE/MYeCASH ini kepada orang ramai danmendaftarkan sesiapa yang berminat untuk menjadi agent sebenarnya dahmenyamai seperti kita mambuka cawangan kedai prepaid yang baru. Danyang bestnya... anda membuka cawangan baru tanpa sebarang modal untukkos sewa tapak perniagaan, kos renovate kedai, kos penyelenggaraan, kosbill elektrik gaji pekerja dan sebagainya. Bahkan kadangkala bukan kitayang cari orang, tapi orang yang datang dekat kita kerana berminatdengan sistem MYeCASH ini. Susah lagi? Anda merasakan susah kerana andafikir yang anda perlu merecruit dan mencari 5000 orang agent seorangdiri. Sekali lagi saya ingatkan, dalam MYeCASH, kita bekerja secaraberkumpulan. Senarai agent yang di recruit di bawah kumpulan andadikira sehingga lapisan agent yang berada 10 level di bawah anda. Jadiseriously, untuk mempunyai 5000 cawangan bukan lagi 1 perkara yangsukar.

Kami tahu andapengguna talian telefon bimbit tidak kira anda menggunakan prepaid ataupost-paid. Kami tak suruah anda menukar proffession anda sekarangdengan menjadi penjual prepaid. Cuma kami ingin berkongsi peluangbagaimana anda boleh memanfaatkan cara hidup anda sebagai penggunahandphone untuk menjana pendapatan sampingan dengan hanya mengekalkancara hidup anda sebagai pengguna handphone. Dimana selama ini andaterpaksa ke kedai membeli topup setiap bulan TANPA mendapat apa-apakini dengan hanya kekal sebagai pengguna prepaid anda mampu milikisebuah perniagaan 24 jam tak kira dimana jua anda berada denganincentive yang sangat besar.

Bagaimana? sudah bersedia untuk menjana wang sampingan dengan hanya mengekalkan cara hidup anda menggunakan prepaid?Bagaimana jika anda bermula dari sekarang secara sambil-sambilansahaja, tetapi dalam masa 3 tahun lagi anda mampu bersara awalkerananya? Ingat, di Malaysia kini terdapat lebih dari 18 juta penggunaprepaid daripada 22 juta pengguna telefon bimbit (statistik 2007 dariSuruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia)

APA MYeCASH/MYMODE NI?

Dalam bahasa mudah:

  • Jadi Agent, boleh beli reload prepaid hp guna SMS, tak kira masa, tak kira tempat.
  • Dapat bonus dari pembelian tadi.
  • Kalau ada orang minat nak jadi agent macam anda, anda registerkan, dapat pulak bonus tajaan.
  • Orang bawah kita beli prepaid, dapat pulak bonus overriding!!
  • Jikakumpulan dibawah anda aktif dan performance group memberangsangkan,dapat pula bonus kepimpinan berdasarkan prestasi kumpulan anda.

SIMPLE!!

UNTUK PENERANGAN LEBIH JELAS

Persembahan Video - Marketing Plan video 01 klick di sini

Persembahan Video - Marketing Plan video 02 klick di sini

Persembahan Video - Marketing Plan video 03 klick di sini

(Penerangan video diatas hanya sebahagian dari keseluruhan kelebihan yg anda akan dapat sebagai Agent Mymode)

http://web.prepaid4u.net/ADN.gif

Ini ada contoh penyata bonus saya sendiri secara turutan 3 bulan berturut-turut (February 2008 hingga April 2008) yang mungkin boleh dimiliki oleh anda juga!! Pendapatan 5 angkayang tak pernah saya angankan sebelum saya menyertai MYMODE 2 tahunlalu. Apa lagi cita-cita untuk bersara pada usia 28 tahun. Dan untukmakluman anda, saya langsung tidak menjual prepaid, sebaliknya hanyagunakan servis ini untuk diri sendiri dan keluarga sahaja dengan belian peribadi tak pernah melebihi RM120 sebulan. Anda mungkin menggunakan prepaid lebih dari pada saya, tapi apa hasilnya?


Sekiranya anda sudah bersedia untuk menjadi Agent MYeCASH sila ikuti langkah-langkah dibawah untuk urusan pembayaran yuran keahlian yang telah ditentukan oleh pihak syarikat sebanyak RM65.

YA!
Saya Sangat Teruja Untuk Menjadi Agent MYeCASH Sekarang!
Apa yang perlu saya buat?

1. Buka web Prepaid4U di alamat http://www.prepaid4u.net <--KLIK LINK INI
2. Daftar sebagai keahlian percuma dahulu kemudian login ke akaun yang telah anda daftar sebentar tadi.
3. Kemudian klik butang UPGRADE V.I.P dibahagian atas di sebelah kanan website anda.
4. Ikut langkah-langkah yang telah disediakan untuk membuat pembayaran.

KLIK BANNER DI BAWAH INI
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

__._,_.___

No comments:

Post a Comment